Позакласні заняття

Акцент у вихованні робиться на позаурочну діяльність, що зумовлено низкою факторів. По-перше, позаурочна виховна діяльність – більш вільний, творчий і відкритий процес; по-друге, у позаурочній діяльності яскраво проявляється творчість та ініціатива дітей і педагогів, розгортається процес самовиховання і само творення особистості.В школі-інтернаті працюють такі гуртки:

ГУРТОК МУЗИКИ ТА СПІВІВ “ДЖЕРЕЛЬЦЕ”

Прищеплюється дітям любов до музики, співів, поглиблюються знання дітей з музичної грамотності та музичної літератури, хорового співу, сприяння духовному розвитку дитини, виховання моралі на основі української культури.

ТАНЦЮВАЛЬНИЙ “ЗОРЕЦВІТ”

Вивчаються основи українських народних танців. Іде розвиток і корекція моторики, пластики рухів.

ГУРТОК АЕРОБІКИ

Гурток спрямований на фізичний розвиток учнів, рухову, фізичну підготовку до творчої життєдіяльності, набуття знань,умінь та навичок з фізичної культури. Його пріоритетні завдання – формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров’я дітей та підлітків через комплекс гімнастичних рухів.

ГУРТОК ЛЯЛЬКОТЕРАПІЇ

З жовтня 2009р.в школі-інтернаті №55 проводяться заняття по лялькотерапії студентами Харківського інституту мистецтв під керівництвом викладача Ципіної Ірини Володимирівни. Говорять, що ляльки та іграшки здатні творити дива – знімати стрес і піднімати настрій. І ми помічаємо, що після кожного заняття діти повертаються в групу з гарним настроєм і діляться своїми враженнями.

Лялькотерапія дітям, які відвідують заняття допомагає, здолати проблеми із спілкуванням в ігровій формі. Учні виготовляють ляльок своїми руками. В процесі виготовлення відбувається спілкування з дітьми, адже коли руки справою зайняті, дітвора легше йде на контакт. Учні привчаються буди уважними один до одного, справлятися з виниклими несподіваними ситуаціями, приходити на допомогу.

ГУРТОК “ДІТИ ПРИРОДИ”

КЗ “Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості” з вересня 2012 року відкрив на базі школи-інтернату гурток “Діти природи” з метою профорієнтаційної підготовки учнівської молоді, формування здорового способу життя та культури здоровя, залучення її до участі у оздоровчих акціях, виставках, святах.