Готуємось до атестації

15.02 Відкрита самопідготовка в 4 класі

Мета: Закріпити знання одержані на уроках, формувати вміння використовувати їх в процесі практичної роботи над виконанням завдань, розвивати навики письма, рахунку, читання. Виховувати старанність, організованість.

Вихователь: Константинова Г.В.

31.01 Відкритий урок з трудового навчання в 6 класі.

«Оздоблювальні шви. Проста гладь»

Мета: ознайомити з видом гладдєвого шва та його технікою вишивання, різновидами, графічним зображенням. Навчити виконувати двосторонню гладь прямими і косими стібками. Розвивати увагу, пам’ять, мислення, дрібну моторику в процесі виконання трудових операцій ручним способом, вміння працювати зі схемами, зразками, аналізувати та зіставляти. Виховувати естетичний смак, посидючість, працьовитість, спостережливість, уважність, акуратність, відповідальність і терпіння, виховувати любов до одного з найдавніших видів мистецтва – вишивки гладдю, поваги до культурної спадщини України, її традиції.

Вчитель: Павлова Є.О.

Відкрита бесіда в 4 класі

«Увійди в природу другом»

Мета:  розширити знання учнів про необхідність охороняти живу природу, розвивати навики бережливого ставлення до природи;  розвивати вміння встановити причинно-наслідкові зв’язки, спостерігати, аналізувати, робити висновки.  Виховувати любов до природи, бажання захищати її.

Вихователь:  Константинова  Г.В

Відкрита година спілкування в 5 класі

«Як розмовляти, щоб тебе розуміли»

Вихователь: Тугушова Х.К.

Мета: ознайомити дітей з основними правилами спілкування; вчити застосовувати їх у житті; залучати учнів до рольового моделювання з метою набуття власного досвіду; розвивати увагу, спостережливість, культуру мовлення; виховувати культуру спілкування, повагу до співрозмовника.

Відкритий урок з математики в 4 класі

«Звільняємо казкову країну від «Чаклунки Леділенни»

Вчитель: Сігнаєвська С.П

Мета: закріплювати знання табличного множення і ділення в межах 100; формувати навички взаємодопомоги, самостійності; розвивати вміння слухати свого товариша; розвивали пам’ять, увагу, мислення, мовлення

Самопідготовка в 5 класі

Вихователь: Тугушова Х.К.

Мета: формувати в учнів навички і вміння самостійної роботи; удосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати пам’ять, пізнавальний інтерес

Урок історії

Урок історії в 7 класі «Заснування Києва»

Вчитель: Петросян Л.В.

Мета: ознайомити учнів із заснуванням Києва; формувати уявлення про столицю, як головне місто країни; розвивати вміння фантазувати, мислення, увагу, мовлення та пам’ять; виховувати почуття громадськості.

Урок математики

Урок математики в 7 класі «Множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного»

Вчитель: Махота В.О.

Мета: формувати поняття письмового множення у випадку, коли в середині першого множника є нулі; ознайомити учнів з письмовим множенням у випадку, коли нулі стоять в кінці першого множника;вдосконалювати вміння розв’язувати задачі; навички усних та письмових обчислень; розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал, працювати з коментуванням власних дій, працювати за зразком і вказівками вчителя; виховувати самостійність, інтерес до предмета, корегувати мову, поставу дітей.

Урок соціально-побутового орієнтування

Урок соціально-побутового орієнтування в 7 класі «Сім’я. Родинні стосунки»

Вчитель: Кухтіна Т.В.

Мета: формувати знання учнів про сім’ю та місце родини в житті людини;  розвивати навички спілкування в сім’ї, виховувати дбайливе ставлення до членів родини

Урок-подорож з природознавства

Урок-подорож з природознавства «Різноманітність плазунів. Значення та охорона плазунів» в 8 класі

Вчитель: Удовиченко А.С.

Мета: ознайомити учнів із різноманітністю плазунів, поглибити знання про їх представників шляхом ігрової діяльності, показати роль плазунів в природі та житті людини; надати значення щодо представників, занесених до списку зниклих або тих що потребують охорони.

 

Самопідготовка в 9 класі
Вихователь: Шавріна В.Є.

Самопідготовка в 8 класі
Вихователь: Куришева І.Г.
Мета: закріплювати знання та навички отримані дітьми на уроках; формувати в учнів навички і вміння самостійної учбової праці; виховувати організованість, наполегливість, відповідальність; вчити допомагати один одному; формувати навички самоперевірки.

Бесіда в 5 класі «Дорожня розмітка»
Вихователь: Кухтіна Т.В.
Діти були ознайомлені з дорожньою розміткою, закріпили правила дорожнього руху (будова вулиці, сигнали світлофора, правила поведінки в транспорті)

Урок української мови в 6 класі «Рід іменників»

Вчитель: Габрієлян А.М.

Урок з основ здоров’я в 6 класі «Харчові отруєння. Допомога при харчових отруєннях»

Вчитель: Кухтіна Т.В.

Урок з математики в 6 класі «Ділення з остачею»

Вчитель: Куришева І.Г.

Бесіда «Способи передачі ВІЛ та запобігання ВІЛ-інфікування»

З метою дбайливого ставлення до свого здоров’я та толерантного ставлення до ВІЛ-інфікованих була проведена у 9 класі бесіда «Способи передачі ВІЛ та запобігання ВІЛ-інфікування», вихователь Шавріна В.Є.

Учні повторили і закріпили знання про ВІЛ та СПіД, навчились висловлювати свої думки.

Урок «Виготовлення аплікації»

Вчителі і вихованці школи-інтернату № 55 продовжують готуватися до атестації.

Відкритий урок у 7 класі «Виготовлення аплікації «Гілка калини», вчитель Бєлік Н.В.

Мета якого була навчити дітей створювати аплікацію, закріпити навички роботи з папером; розвивати дрібну моторику рук, естетичний смак, почуття кольору, форм, пропозицій; виховувати охайність, уважність, доброзичливість, любов до природи та бережне ставлення до неї

Урок «Своя місцевість на карті України»

Відкритий урок у 6 класі «Своя місцевість на карті України», вчитель Шавріна В.Є. мета якого була закріплення та поглиблення навиків учнів з орієнтування на карті; навчити самостійно працювати з картами та атласом; розвивати уважність, пам’ять; виховувати любов до нашої Батьківщини.