Історія закладу освіти

КЗ « Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів №55 Харківської обласної ради » був заснований у 1969 році – це навчальний заклад для 250 вихованців, які потребують психолого-педагогічної корекції, не встигають за програмою загальноосвітньої школи. Головна мета закладу: реалізація і формування особистості, забезпечення соціально-педагогічної реабілітації і трудової адаптації учнів, виховання в них загальнолюдських цінностей.

До навчального закладу приймаються діти, які не засвоюють програму загальноосвітньої школи, та мають труднощі у навчанні та спілкуванні.

1ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАШ ІНТЕРНАТ

КЗ « Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів №55 Харківської обласної ради » є державним загальноосвітнім навчально-виховним і корекційно відновлювальним закладом освіти, який задовольняє потреби дітей у загальній освіті, соціальній допомозі та реабілітації.

Школа розташована в Індустрыальному районі м. Харкова на вулиці 12 Квітня, 12.

На даний час в школі навчається 82 учнів.

Очолює школу-інтерна Форостовець Сергій Володимирович, кандидат філософських наук, педагогічний стаж понад 20 років.

В школі працює 26 педагогів:

– Учитель зі званням «старший вчитель» – 3

– Учитель вищої категорії – 8

– Учитель І категорії – 6

– Учитель ІІ категорії – 8

– Учитель спеціаліст – 4

З них мають дефектологічну освіту – 17

Педагоги компетентно вирішують розвивальні і корекційні завдання.
Контингент школи – інтернату комплектується дітьми, які мають вади розумового розвитку.

До школи направляються учні віком від 7 до 16 років за путівкою Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, виданою на підставі рішення обласної психолого – медико – педагогічної консультації.

У школі – інтернаті створені спеціальні умови для виховання, навчання утримання учнів:

- тривалість уроків в 1му класі – 35 хв.

- Кількість учнів у класі – 12

- Складається режим роботи, який передбачає прогулянки, сон для молодших школярів

– Терапія загальнозміцнюючими препаратами

- Корекційна робота, спрямована на внесок певних поправок у процесі фізичного і психологічного розвитку аномальних дітей.

- П’ятиразове харчування

Медичний колектив школи – інтернату здійснює постійний контроль за здоров’ям учнів.

Двічі на рік в школі в школі проводиться комплексний огляд спеціалістами: педіатром, кардіологом, психоневрологом, отоларингологом. Створений реєстр містить повну інформацію про кожну дитину.

Школа – інтернат працює за спеціальним навчальним планом, в якому передбачені години на корекційно – розвиткові заняття:

-розвиток мовлення

-соціально-побутове орієнтування

-ритміка

-ЛФК

Суттєвою особливістю навчального плану є значна кількість годин трудового виховання. В школі працюють навчальні майстерні:

- швейні;

- обслуговуючої праці

Це зумовлено орієнтуванням випускників закладу на робітничі професії.

До послуг учнів: класні кімнати, кабінет логопедії, соціально – побутового орієнтування, практичного психолога, основ здоров’я, бібліотека, мала актова зала, спортивний майданчик, тренажерна зала, ігрові кімнати.

Діти навчаються орієнтуватися у просторі, вироблять навички практичного життя, шукають своє місце в навколишньому середовищі та суспільстві.